10sij.

Mršavljenje nogu

Izvođenje vježbi s nogama najbolji je način za mršavljenje nogu. U početku neće biti jednostavno i možda ćete dobiti laganu upalu mišića, ali to je najbolji način.

Mišići na bedrima najveći su mišići na tijelu i zato trebaju najviše energije za pokretanje i za kontinuirani rad, a to je i jako pozitivno jer to znači da troše najviše kalorija. Kao efekt vrlo brzo možete osjetiti umor u nogama budući da tijelo upozorava da prestanete jer se kalorije troše prenaglo i mišići se pune mliječnom kiselinom, ali svakako biste trebali još malo nastaviti.

Ako nemate snage ili kondicije za trčanje i bicikl, vježbati možete i u vlastitom domu. Prije izvođenja vježbi i za izbjegavanje kasnije boli u nogama, potrebno je napraviti zagrijavanje.

Možete lagano trčkarati na mjestu pomičući ruke kao da hodate. Zatim desnim laktom dotaknite lijevo koljeno i napravite jednako s drugim laktom i koljenom. Ponovite to 10 puta.

U nastavku vam nudimo primjere nekoliko vježbi:

1. vježba

Postavite se na pod na ruke i noge, leđa neka Vam budu potpuno ravna. Ispružite lijevu nogu potpuno unatrag, tako da su Vam stopala ispružena. Polako vratite nogu u početni položaj. Vježbu ponovite po osam puta sa svakom nogom.

mršavljenje nogu2. vježba

Legnite na lijevi bok, koristeći lijevi lakat kao oslonac. Noge neka su Vam ispružene i čvrsto zategnute, a desnu nogu dignite što više možete.

Zatim je polako vratite u početni položaj. Ponovite po osam puta na svakom boku.

3. vježba

Stanite uspravno i čvrsto zategnutih nogu uz stolac koji će Vam poslužiti kao oslonac.

Desnom rukom držite se za naslon stolca, a lijevu nogu polako odižite od poda, ali tako da Vam stopalo gotovo dodiruje desno koljeno. Lijevu ruku postavite na koljeno i polako ga iskrećite u stranu. Ponovite vježbu osam puta sa svakom nogom.

Opustite se nakon vježbanja tako da sjednete ispruženih nogu i ruku položenih na bedra. Prstima pokušajte dodirnuti prste na stopalima. Vježbu izvodite polako,  bez velikog naprezanja, osam puta. Zatim legnite na leđa, savijte koljena, duboko dišite i opustite se.

Mršave noge svakako ćete postići plesom. Dokaz da ples osigurava savršene noge su balerine i profesionalne plesačice. Uz ples potrebna je i dobra masaža koju možete raditi sami rukama ili nekim mehaničkim masažnim pomagalima, poput drvenih kuglica i valjaka.

Ponekad možete otići kod profesionalnog masažera i tražiti anticelulitnu masažu koja potiče prokrvljenost između adipoznih stanica na nogama koje su ostarile i postale čvrste i tvrdokorne. Za mršavije noge pomoći će i razne kreme i tretmani protiv celulita.

Kontakt info

Kako do nas?
  • Put loparica 29
  • 10000 Zagreb, Lanište
  • Mob1: 098 / 191 9357
  • Mob2: 095 / 915 7201
  • Mail: kontakt@altis.hr